Etiketler

1 Temmuz 2016 Cuma

Kadir Gecesi

Bir ramazanın daha yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik.

Bu akşam eve gidince ojelerimi çıkartıcam, abdest alıcam. İftarımı yapıcam , teraviye gidicem.

Kaç gündür işten eve gelince aç ve susuz olmanın getirdiği yorgunlukla iftar vaktine kadar kestireyim diyorum, öyle derin uykulara dalıyorum ki, zor kalkıyorum. Sonra gece 1 oluyo , 2 oluyo,, habire su içmekten midem bulanıyo, ben tabi anlamıyorum kendimi acaba hamileyim diye şüphelendiriyorum ddgshgfhsdfsgfg.

Bu akşam ilk defa teraviye gidicem. Bu hayatım boyunca camide kıldığım 2.namaz olacak. İlk kıldığım namaz ÖSS'ye girmeden önce çalışma grubumuzla birlikte Eyüp Sultan Camii'ne sabah namazına gitmemizdi. Sonra üniversiteyi kazanmıştım, sonuçların açıklanacağı sabah dayımın kızıyla Muğla'da tatildeydim ve rüyamda tercihlerimden 5.sıradakini kazandığımı görmüştüm. O zamanlar il dışında okumak hevesim vardı, rüyamda Tekirdağ üniversiteni 5.sıraya yazdığımı ve onu kazandığımı sanıyordum. Uyanıp sonucuma baktığımda 5.tercihimi kazandığımı- Marmara Üniversitesi'ne başvuru yapacağımı öğrenmiştim.


Allahım sen dualarımızı kabul eyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder