Etiketler

21 Haziran 2016 Salı

Hayat COFCOF'lanmayacak kadar kısa

Bu sabah da kalktım doğum günümü cofcoflarken kendi kendime dedim ki, bugün kendimi mutlu edicem.
Haftasonundan beri hobi cofcofluyorum.
Kendime bir blüz diktim.Kardeşime de etek.
 Aslında kumaşı boyuna değil enine birleştirip dikmişim. Sonradan dikişim kendini topladı. Ben de sıcak ütü bastım. Neticesinde fırfırlı bir etek çıktı ortaya, abla kardeş bir örnek kumaştan giyincez bu haftasonu iftarda. Detaylar  olmayan snapchatimde dsfdgffggfg.
Bu hafta da akşamleyin çay keyfi yaparkene ağzımız tatlansın diyene iki renkli kurabiye ve tuzlu kurabiye yaptım .
Poğaça da yaptım ama sadece ben yiyorum şuan.
Dün akşam da pasta almaya gerek yok ama ben DONUT istiyorum dedim. Çünkü İstanbul'da canım ne zaman  donut istese giderdim Vialende alırdım DONUT'umu. Canım DONUM'um. (yalan) Ama koskoca Bursa'da donut bulamadık. Ben de dün akşam kendim yapıverdim. Detaylar az sonra fefewrewwsqewera.

Ve ekler kek yaptım. 


Şaka maka giderek ev kadını mı oluyorum ben yiaaaaaa ? Hayat beni COFCOF'lama :O

Ellerimi meşgul etmek ve aynı şeyi tekrar ederek kendi kendimi meşgul etmek beni rahatlatıyor. Bu yüzden tv karşısında ligleri izlemek yerine artık kendi kendimi meşgul etmeye karar verdim. Gelin dediğin biraz COFCOF olur dimi ?

Herkese hayırlı ramazanlar dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder